KJØPSVILKÅR

Kjøpsvilkår for bestilling av mat hos dynastiet.no:

HANDELSBETINGELSER FOR

  1. INTRODUKSJON

1.1 Disse handelsbetingelsene beskriver de vilkårene og betingelsene som gjelder for Dynastiet restaurant AS ved bestilling av mat, drikkevarer og eventuelt andre tjenester på restauranten.

1.2 Når du bestiller mat via Dynastiet Restaurant as, godtar du følgende avtalevilkår.

  1. SELSKAPSOPPLYSNINGER

2.1 Dynastiet restaurant AS, Org. Nr. 989816055 er et selskap som er registrert i Norge.

2.2 Vi driver restaurantvirksomhet direkte fra restaurantene våre og tilbyr bestilling for henting via våre nettsider.

  1. DIN RETTSEVNE

3.1 Du må ha fylt 18 år når du bestiller og betaler via nettsiden.

3.2 Du bekrefter og godtar at hvis du har en spesiell matallergi, intoleranse eller lignende, så skal du kontakte restaurantpersonalet direkte for å sjekke om maten passer for deg før du legger inn bestilling i mobilapplikasjonen. Menyen er allegimerket.

  1. BESTILLING

4.1 Når du har valgt produktene du vil bestille fra menyen, og har skrevet inn nødvendige opplysninger for å fullføre bestillingen, må du legge inn bestillingen ved å trykke på knappen “Bekreft bestilling”. Deretter gjennomføres bestillingen.

4.2 Bestilling kan gjøres inntil 30 minutter før stengetid.

4.3 Hvis du ønsker å endre bestillingen din, må du kontakte personalet på restauranten så snart som mulig. Det er imidlertid ingen garanti for at bestillingen kan endres dersom den er påbegynt eller fullført.

4.4 Når du har fått en bestillingsbekreftelse, må du forvente en rimelig leveringstid på bestillingen.

4.5 Hvis betalingen din ikke blir godkjent, vil ikke bestillingen bli behandlet eller videresendt til kjøkkenet på restauranten.

  1. PRISER OG BETALING

6.1 Priser er oppgitt inkludert moms og avgifter.

6.2 Når du bestiller via dynastiet.no, overføres betaling via Dintero, der betaling må gjøres med et av følgende betalingskort via Dintero:

  • VISA
    • MasterCard
    • Vipps

6.3 Dynastiet Restaurant AS kan ikke holdes ansvarlig for feil eller mangler i Dintero.

6.4 Når bestillingen er fullført og betalt via nettsiden, trekker vi pengene fra kontoen din.

6.5 Når betalingen er godkjent, mottar du en betalingsbekreftelse. Dette er en melding om at bestillingen er betalt, og at bestillingen derfor vil bli behandlet.

6.6 Ved betaling vil overføringen av dine kortopplysninger og den aktuelle kjøpesummen gjøres på en kryptert og sikker måte. Dynastiet Restaurant AS verken oppbevarer eller lagrer opplysningene dine etter kjøpet.

6.7 Ved bestilling fra nettsiden, gjelder ikke vårt kundekort Takeaway.

  1. ANGRERETT

7.1 I henhold til angrerettloven har man ikke angrerett på kjøp av mat, dagligvarer eller andre varer som forringes eller raskt går ut på dato.

7.2 Når bestillingen i restauranten er fullført via dynastiet.no, er det ikke mulig å angre bestillingen.